Plugin voor WooCommerce (WordPress) voor meldingen met WhatsApp

We hebben een premium plugin voor WooCommerce (WordPress) gemaakt die WhatsApp-meldingen naar je klanten verstuurt. Deze plugin vermijdt het activeringsproces van de WhatsApp API, wat we weten dat erg complex is, en zo vergemakkelijken we de activering van WhatsApp-meldingen vanuit je WooCommerce.

Dit is een voorbeeld van hoe de meldingen eruit zien.

Installeer de plugin direct hier. Plugin voor WooCommerce voor WhatsApp-meldingen (WooCommerce Automated WhatsApp Order Status Notifications).

Hier is stap voor stap hoe het werkt:

Toegang tot de plugin aanvragen

Ga naar de Plugin. Het is een premium plugin, dus je moet je registreren om deze plugin te kunnen gebruiken. De jaarlijkse kosten van de plugin zijn 100€ met onbeperkte berichten.

  • Vraag toegang tot de plugin aan. We zitten in de bètaversie en willen toegang geven aan enkele accounts die dit nieuwe systeem willen gebruiken om hun verkoop via WhatsApp te verbeteren. We zullen ook om feedback en ideeën vragen om de plugin te verbeteren.

Wat gebeurt er wanneer ik de plugin installeer?

Het eerste wat je ziet is een scherm waar je de basisvelden van de berichten kunt personaliseren.

  • Het eerste veld is de naam van je bedrijf. Dit veld verschijnt in de sjablonen zodat klanten weten welk bedrijf hen schrijft.
  • Het volgende veld is het telefoonnummer waarmee gebruikers contact met je kunnen opnemen. In alle sjablonen verschijnt een contactknop die gepersonaliseerd wordt met je WhatsApp-nummer. Het nummer moet je invoeren met de landcode en zonder het teken +.
  • Het volgende veld is de taal van de sjablonen. De sjablonen zijn vast en voorlopig slechts in één taal (maar je kunt Engels, Duits, Frans, Italiaans, Portugees en Spaans selecteren).
  • Het logo dat we aan de sjablonen zullen toevoegen.
  • Ten slotte kunnen we de sjablonen selecteren die we willen verzenden. De sjablonen zijn allemaal geconfigureerd met de standaard WooCommerce-evenementen en je kunt de sjablonen die je wilt gebruiken activeren. De tekst van de sjablonen kan niet worden gewijzigd.

De beschikbare sjablonen zijn:

  • Pending payment
  • Processing
  • On hold
  • Completed
  • Cancelled
  • Refunded
  • Failed

Zodra het is geactiveerd, ontvangen je klanten de berichten direct op WhatsApp. Je hoeft geen API in WhatsApp te activeren. Deze plugin hebben we gemaakt om het activerings- en verzendproces van WhatsApp-berichten naar je klanten vanuit je WooCommerce zo eenvoudig mogelijk te maken.

Als je de sjablonen wilt personaliseren, je eigen API wilt gebruiken en meer controle over het proces wilt hebben, is deze plugin beschikbaar.


Veelgestelde vragen over WhatsApp-meldingen in WooCommerce

Kan ik de plugin stoppen?

Op dit moment is er geen stopknop. Maar je kunt de actieve sjablonen deactiveren en er wordt geen bericht verzonden.

Wat is het doel van deze plugin?

De verificatie van de API is een complex proces met aanzienlijke kosten. Met deze plugin kun je de WhatsApp API op je website uitproberen en zien of het je helpt om meer te verkopen. E-mailmeldingen zijn een optie die in veel gevallen niet effectief werken, terwijl een WhatsApp-melding je helpt om optimaal contact met je klanten te houden.

Als je geïnteresseerd bent, vraag toegang tot de plugin aan.

Welk nummer verstuurt de berichten?

Het nummer waarmee we de berichten versturen is +34910059158. Dit nummer is van ons en stelt ons in staat om het activeringsproces voor jou onmiddellijk te maken. Als je je eigen nummer en sjablonen wilt gebruiken, hebben we deze andere plugin.

Hoe neemt een klant contact met mij op?

In alle sjablonen plaatsen we een bericht dat duidelijk aangeeft dat de klant een knop heeft om een bericht te sturen om contact op te nemen met de winkel. Wij zullen geen klanten bedienen die antwoorden.

Kan ik de sjablonen wijzigen?

Nee. Deze sjablonen zijn vast en al gevalideerd. Als je je eigen sjablonen wilt gebruiken, moet je je WhatsApp API activeren

1 - 0

Thank You For Your Vote!

Sorry You have Already Voted!